★ *∴*کوچه پس کوچه رفاقت *∴*★
★ *∴*کوچه پس کوچه رفاقت *∴*★



کلبه تنهایی

   

 

       

 

 

رفاقت تلخ

 

 

آدمک آخر دنیاست بخند

آدمک مرگ همین جاست بخند

 

دست‌خطی که ترا عاشق کرد


شوخی کاغذی ماست بخند


آدمک خل نشوی گریه کنی


کل دنیا سراب است بخند


آن خدایی که بزرگش خواندی


بخدا مثل تو تنهاست بخند...

 

 



نظرات شما عزیزان:

ahmad 
ساعت10:45---2 اسفند 1389
salam agha omid mokhlesim

manam link mikonam

az in kesar zdi mmnoonam

ffoadn shstemam beham khorde farsi nemishe


ساناز
ساعت23:52---1 اسفند 1389
سلام خیلی قشنگ بود بازم پیشم بیا

پونه
ساعت20:12---29 بهمن 1389
سلام دادش امید نظر من و ندیدی یا دیدی و نیومدی؟دوباره لینکت کردم منتظر تم...زود بیا

داداش امیر
ساعت15:18---25 بهمن 1389
سلام داداش
ببخشید یه چن وقتی نبودم
لینکیدم داداشی بیا سر بزن
مطلب جدید دارم برات
راستی این وبت خیلی قشنگه


مهسا
ساعت11:47---22 بهمن 1389
لینک کردم
www.sadaf-sh.blogfa.com


maniya
ساعت0:51---21 بهمن 1389
salam doste azizam
mamnon ke be webam sar zadi
man linketon kardam
bazam be webam biyayn khoshhal misham
moafagho piroz bashid
khoda negahdar


خورشید
ساعت2:03---19 بهمن 1389
سلام
لینک شدی دوست خوبم


مهسا
ساعت14:47---18 بهمن 1389
سلام.خوبی؟لینکتو درست کردم تو هم لینکم کن
www.sadaf-sh.blogfa.com


سهراب
ساعت21:51---17 بهمن 1389
سلام گفتی قشنگ می گم عالی
گفتی پیوند میگم مخلصت هم هستم
من توی پیوندام قرارت می دم منم میخواستم بگم تنهام
ولی یادم آمد من خدا را هم دارم


خورشید
ساعت8:58---17 بهمن 1389
انقدر بدوبدو کردی که اصلا نمیدونم چه جوری اومدم
خب پسر یه خورده آرومتر
به به چه وبلاگی
خیلی قشنگه
دفعه بعد اروم تر صدام کنی ها
تا بعد


مریم
ساعت1:31---17 بهمن 1389
سلام وبت با پرمعنی هستتش و از تته دلت انگارنوشتتتی به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 16 بهمن 1398برچسب:کلبه تنهایی,

|
 


تنهايي را دوست دارم زيرا بي وفا نيست ... تنهايي را دوست دارم زيرا عشق دروغي در آن نيست ... تنهايي را دوست دارم زيرا تجربه کردم ... تنهايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست ... تنهايي را دوست دارم زيرا.... در کلبه تنهايي هايم در انتظار خواهم گريست و انتظار کشيدنم را پنهان خواهم کرد تو برو پیچک من ، فکر تنهایی این قلب مرا هیچ مکن ، رو پیشانی من چیزی نیست ، غیر یک قصه پر از بی کسی و تنهایی عشق هفت شهر است ، شهر 1 آشنایی ، شهر 2 دلربایی ، شهر 3 محبت ، شهر 4 دوست داشتن ، شهر 5 عشق ، شهر 6 خیانت ، شهر 7 تنهایی . M
omid0534@yahoo.com

 

پسر تنها

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبهتنهایی  و آدرس love-love68.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تی شرت محرمی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

سیلی به نام زندگی
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم
مداد سیاه
مداد سیاه
سکوت عاشق
تنهام چه کس میداند!! به که بگویم ...
خواب
هنوزم دوستم داری
تنها
عشقمطلب ارسالی ازهوشمند
ای کاش
کلبه تنهایی
سکوت
نمیدانم میتوانم تحمل کنم...

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 43509
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1